ثبتنام
-بله، برای ثبت سفارش و خرید از گوفر، لازم است تا از طریق تایید شماره همراه خود در وبسایت ثبتنام کنید.
شما میتوانید در صفحهی اصلی وبسایت، بر روی گزینهی ورود/ثبتنام کلیک کنید و با استفاده از شماره موبایل خود، در گوفر ثبتنام کنید.
برای بازیابی رمز عبور، در قسمت ورود به حساب کاربری، روی گزینهی “رمز عبور خود را فراموشکردهام” کلیک کنید و لینکی حاوی اطلاعات بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال میشود.
شما میتوانید با ورود به پروفایل خود، از قسمت اطلاعات حساب و از طریق گزینهی ویرایش، اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید.
راهنمایی و مشاوره در خرید
- پشتیبانی تلفنی:
شما میتوانید با واحد پشتیبانی تلفنی گوفر تماس بگیرید و براساس نیازتان، مشاورهی دقیق و تخصصی بگیرید، محصولات مورد نظرتان را مقایسه کنید و راحتتر به محصول موردنظرتان برسید. برای این کار میتوانید با پشتیبانی گوفر به شمارههای 021-40224058 و 021-40224057 تماس بگیرید. - پشتیبانی آنلاین:
همچنین شما میتوانید تمامی خدمات مشاورهی تخصصی و مقایسه بین محصولات و پاسخ سوالاتتان را از طریق مشاورین آنلاین گوفر دریافت کنید. برای شروع، بر روی آیکون گفتگو، در قسمت پایین صفحه، سمت راست، کلیک کنید.
ثبت و مدیریت سفارشات
– به صفحهی محصول مورد نظر خود رفته و بر روی گزینهی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
-در سبد خرید پس از اطمینان از کالاهای انتخاب شده روی گزینه تایید و ادامه خرید کلیک کنید.
در این مرحله در صورتی که قبلا وارد سایت نشدهاید نیاز است تا با استفاده از شماره همراه خود وارد سایت شوید.
-در صفحه اطلاعات ارسال، آدرس و زمان ارسال کالا را انتخاب کنید و روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.
-در صفحه پرداخت یکی از روشهای پرداخت اینترنتی و پرداخت آنلاین را انتخاب کنید.
پرداخت آنلاین:
درگاه پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه پرداخت کلیک کنید
پس از رفتن به درگاه بانک و انجام پرداخت اینترنتی و بازگشت به وبسایت گوفر، میتوانید وضعیت سفارش خود را از طریق صفحه حساب کاربری و رفتن به سفارشات من مشاهده کنید.
پرداخت در محل:
با انتخاب این گزینه و زدن روی دکمه ثبت سفارش، سفارش شما نهایی شده و میتوانید هزینه سفارش را به هنگام تحویل کالا با استفاده از دستگاه کارتخوان پرداخت کنید.
در حال حاضر گوفر تنها در شهر تهران فعالیت میکند.
پس از افزودن محصول به سبد خرید، شما میتوانید هزینهی سفارش خود را از طریق صفحهی درگاه پرداخت آنلاین بانکی پرداخت کنید.
ممکن است به دلیل اشکال در سیستم بانکی، پرداخت ناموفق باشد اما مبلغ از حساب شما کم شود که این مبلغ نهایتا تا 72 ساعت به حساب شما بازگردانده میشود. در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ به حساب شما بازنگشت، لازم است تا با بانک صادرکننده کارت خود تماس بگیرید.
تمامی مراحل پرداخت اینترنتی از طریق درگاههای پرداخت رسمی بانکی و از طریق پروتکل امن Https انجام میشود.
شما میتوانید تا قبل از ارسال، اقدام به لغو سفارش و عودت وجه پرداختی کنید. برای این کار میتوانید با پشتیبانی گوفر به شمارههای 021-40224058 و 021-40224057 تماس بگیرید.
دقت فرمایید که بهغیر از موارد مرجوعی کالا، امکان لغو سفارش و عودت وجه پرداختی بعد از نصب محصول وجود ندارد.
رویههای مرجوعی کالا
شما میتوانید کالای خود را در شرایط زیر، تا 7 روز پس از تحویل مرجوع کنید:
-محصول از نظر فنی و یا ظاهری در حین فرآیند حمل و نقل، آسیب دیدهباشد.
-کالای تحویل دادهشده با سفارش ثبتشده مغایرت داشتهباشد.
-مشخصات فنی و ظاهری کالای تحویل داده شده، با سفارش ثبتشده مغایرت داشتهباشد.
توجه: محصولات بزرگ که نیازمند نصب و راهاندازی هستند، تنها تا قبل از نصب و راهاندازی، امکان مرجوعی دارند. پس از نصب محصول مورد نظر، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوعی و یا تغییر کالا نخواهد داشت.
اگر کالای تحویل داده به شما، بنا به دلایل ذکر شده، نیاز به مرجوع کردن داشت، نهایتا تا 7 روز پس از تحویل با پشتیبانی گوفر به شمارههای 021-40224058 و 021-40224057 تماس بگیرید.
-حداکثر پس از گذشت دو روز کاری از ثبت درخواست مرجوعی کالا توسط شما، کارشناسان ما کالا را از شما تحویل میگیرند.
-در صورت تایید علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان ما، کالای مورد نظر تعویض میشود و یا هزینهی کالا به حساب شما بازگردانده خواهد شد.