شما میتوانید برای پیگیری وضعیت سفارش خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت سفارشات من، آخرین وضعیت آن را مشاهده کنید.
• مشکل فنی یا آسیب دیدگی ظاهری ناشی از حمل و نقل
• مغایرت کالای تحویل دادهشده با سفارش ثبت شده
• مغایرت مشخصات ظاهری، فنی و یا مدل محصول با سفارش
توجه: محصولات بزرگ که نیازمند نصب و راهاندازی هستند، تنها تا قبل از نصب و راهاندازی، امکان مرجوعی دارند. پس از نصب محصول مورد نظر، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوعی یا تعویض کالا نخواهد داشت.
1- اگر کالای تحویل داده شده، بنا به دلیلی نیاز به مرجوعی داشت، نهایتا تا 7 روز پس از تحویل با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.
2- حداکثر پس از دو روز کاری، کارشناسان ما کالا را از شما تحویل می گیرند.
3- در صورت تایید علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان ما، کالای مورد نظر تعویض میشود یا هزینهی کالا به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر کارشناسان ما همواره آمادهی پاسخگویی به شما هستند.
شمارههای تماس: 91003663-021